مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-22سياسي

فارس من| حریم داخل حد فاصل خواهر امام و زرجوب جزو پروژه های بازآفرینی هستند


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با بیان اینکه بررسی پروژه های بازآفرینی رشت در دستور کار قرار دارد، گفت: حریم داخل حد فاصل خواهر امام و رودخانه های زرجوب رشت جزو پروژه های بازآفرینی رشت و نیازمند جذب اعتبارات ملی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سامانه فارس من باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

ضرورت رسیدگی به املاک داخل پروژه حریم رودخانه پل زرجوب شهر رشت یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این موضوع آورده است : زمان زیادی است که املاک سنددار در حریم حد فاصل حرم خواهر امام تا رودخانه زرجوب واقع در شهر رشت استان گیلان بلاتکلیف رها شده و ضرر و زیان زیادی به مالکین وارد شده از مسئولین محترم تقاضامندم به این موضوع رسیدگی کنند.

مرتضی عاطفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت حریم داخل حدفاصل خواهر امام و رودخانه های زرجوب رشت اظهار کرد: پروژه های بازآفرینی نیازمند جذب اعتبارات ملی هستند و برای این پروژه ها در حال رایزنی هستیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با بیان اینکه پروژه های بازآفرینی در ابتدا به ستاد بازآفرینی شهرستان پیشنهاد می شود، افزود: این پروژه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حریم داخل حد فاصل خواهر امام و زرجوب جزو پروژه های بازآفرینی هستند

فارس من| حریم داخل حد فاصل خواهر امام و زرجوب جزو پروژه های بازآفرینی هستند